Система управління якістю університету

Державний університет «Житомирська політехніка» – вищий навчальний заклад технологічного профілю у північно-західному регіоні із багаторічними традиціями, потужними науковими школами, центром сучасних знань, досліджень і культури – виховує (формує) нове покоління відповідальних лідерів інновацій, забезпечує умови для розвитку персональної й академічної свободи, якість освітніх послуг, зміцнює партнерство і спільноту, надає бізнесу кадри, нові технології та знання.

Наші цінності:

  • Відкритість
  • Інновації
  • Інтернаціоналізація
  • Партнерство і відчуття спільноти
  • Персональна та академічна свобода
  • Відповідальність
  • Готовність до змін

Політика Державного університету «Житомирська політехніка» у сфері якості спрямована на забезпечення високої конкурентоспроможності університету на внутрішньому та зовнішньому ринках освітянських послуг та науково-інноваційної діяльності. Керівництво університету забезпечує відповідність системи менеджменту якості вимогам міжнародних стандартів ISO 9000 і постійно підвищує її ефективність та результативність.

   

СУЯ університету також призначена, щоб:

  • забезпечувати результативну діяльність і здатність постійно надавати освітні послуги, які задовольняють вимоги замовника, застосовні законодавчі чи регламентовані вимоги через виключення невідповідностей у діяльності;
  • виявляти та реалізовувати можливості в розвитку (поліпшуванні), в тому числі спрямовані на підвищення задоволеності замовників і удосконалення освітніх послуг через аналізування даних та аналізування СУЯ з боку ректорату;
  • виявляти та управляти ризиками, що пов'язані з середовищем університету, його цілями та процесами, через запровадження стратегічного управління;
  • знаходити баланс між результативністю та ефективністю через встановлення показників діяльності, моніторингу та вимірюванням процесів;
  • демонструвати відповідність встановленим вимогам до системи управління якістю через проведення аудитів.

Система управління якістю або управління якістю університету базується на таких складових частинах:

  • планування якості;
  • контролювання якості;
  • забезпечування якості;
  • поліпшування якості;
  • постійне поліпшування якості;

а також поняттях:

  • результативності;
  • ефективності.

Сертифікати в сфері якості

Нормативні документи системи управління якістю

Документи розміщені на сайті Нормативна база Державного університету «Житомирська політехніка» у розділі Система управління якістю Житомирської політехніки.

Контактна інформація

Адреса: 10005, Україна, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103
Кабінети: 217
E-mail: Netukcha_lyda@ukr.net