- Головна сторiнка
- Загальна інформація
- Система управління якістю університету
Система управління якістю університету
Державний університет «Житомирська політехніка» – вищий навчальний заклад технологічного профілю у північно-західному регіоні із багаторічними традиціями, потужними науковими школами, центром сучасних знань, досліджень і культури – виховує (формує) нове покоління відповідальних лідерів інновацій, забезпечує умови для розвитку персональної й академічної свободи, якість освітніх послуг, зміцнює партнерство і спільноту, надає бізнесу кадри, нові технології та знання.
Наші цінності:
- Відкритість
- Інновації
- Інтернаціоналізація
- Партнерство і відчуття спільноти
- Персональна та академічна свобода
- Відповідальність
- Готовність до змін
Політика Державного університету «Житомирська політехніка» у сфері якості спрямована на забезпечення високої конкурентоспроможності університету на внутрішньому та зовнішньому ринках освітянських послуг та науково-інноваційної діяльності. Керівництво університету забезпечує відповідність системи менеджменту якості вимогам міжнародних стандартів ISO 9000 і постійно підвищує її ефективність та результативність.
СУЯ університету також призначена, щоб:
- забезпечувати результативну діяльність і здатність постійно надавати освітні послуги, які задовольняють вимоги замовника, застосовні законодавчі чи регламентовані вимоги через виключення невідповідностей у діяльності;
- виявляти та реалізовувати можливості в розвитку (поліпшуванні), в тому числі спрямовані на підвищення задоволеності замовників і удосконалення освітніх послуг через аналізування даних та аналізування СУЯ з боку ректорату;
- виявляти та управляти ризиками, що пов'язані з середовищем університету, його цілями та процесами, через запровадження стратегічного управління;
- знаходити баланс між результативністю та ефективністю через встановлення показників діяльності, моніторингу та вимірюванням процесів;
- демонструвати відповідність встановленим вимогам до системи управління якістю через проведення аудитів.
Система управління якістю або управління якістю університету базується на таких складових частинах:
- планування якості;
- контролювання якості;
- забезпечування якості;
- поліпшування якості;
- постійне поліпшування якості;
а також поняттях:
- результативності;
- ефективності.
Сертифікати в сфері якості
- Сертифікат системи управління якістю (український зразок) - дійсний до 04 листопада 2023 року
- Сертифікат системи управління якістю (міжнародний зразок) - дійсний до 04 листопада 2023 року
- Сертифікат системи управління якістю (український зразок) - дійсний до 06 листопада 2020 року
- Сертифікат системи управління якістю (європейський зразок) - дійсний до 06 листопада 2020 року
- Сертифікат Житомирська політехніка - дійсний до 06 листопада 2020 року
Нормативні документи системи управління якістю
Документи розміщені на сайті Нормативна база Державного університету «Житомирська політехніка» у розділі Система управління якістю Житомирської політехніки.
Контактна інформація
Кабінети: 217
E-mail: Netukcha_lyda@ukr.net